Best Customer

ETIKETA v obchodě, aneb jak NEZTRATIT zákazníka – 17.1.

Zákazník je sice SPOKOJENÝ, ale proč se nevrací? Jaké motivy ho ke mně přivedly? Věří mi zákazník? Co vSaleůbec očekává dnešní zákazník?

Kladete si podobné otázky? Pak je tento workshop určený právě pro Vás!

  • Kdy: 17.ledna 2015 od 13.00 do cca 17.00 hodin
  • Kde: Nerudova 80, Písek
  • Cena: 550,- Kč  (pro přihlášené účastníky do 10.1. sleva 10%)

Na workshopu si ujasníme, co vlastně očekáváme od zákazníka, jak o něj můžeme přijít, pronikneme do tajů kupních motivů, do tajů zákazníkovy duše a povíme si, na co při kontaktu se zákazníkem nesmíme zapomenout.

Dnem Vás bude provázet Kateřina Kudlíková. Kačík webA proč si troufnu Vás provázet právě já? Mám zkušenosti s kontrolou zákaznického servisu v retailu, ve finančním sektoru, jako konzultant jsem stavěla školení a školila zákaznický servis. Prošla jsem několika kurzy, mimo jiné i intenzivním tréninkem od ČSA. Těším se na Vás :)

Počet míst je omezen, proto se na nás, prosím, obraťte s Vaší rezervací. 

Těšíme se na vás!

Chci na školení Etiketa v obchodě

 

Kontrola proti spamu